Salı, Mayıs 31, 2022

liam gallagher - c'mon you know

heh geldi benimki. naber len? şerefsiz senin yüzünden ölüyordum 4 yıl önce. kırık bir kol ve bir sürü mental değişiklik bıraktın gittin bana şeytan görsün yüzünü. 


bu albümdeki sesini de o duysun. nasıl bir oynamadır bu sesle? muhtemelen sesi falan kalmamış. temiz vokal verebilmek için sesiyle bilgisayarda oynamışlar da oynamışlar. ilk 3 şarkıda duyduklarıma inanamadım. 3. şarkıda da kim olduğunu bilmeden dinliyor olsaydım "you know what i mean" lafı geçmese mümkün değil tanımazdım sesini(yeah yeah). ha bildim de ne oldu? albümü 2 kere dinledim. aklımda kalan başka hiçbir şey yok. serdarcharliebrown'un boklama bloguna hoşgeldiniz. rock'n roll kralıyım diye caka satıyorsun bize yıllardır be adam. bu nedir? bunu sadece meraktan dinleriz. o da senin lanetli hatırın için. şu anda bunu yazarken 5.şarkı "too good for giving up" çalıyor bende. sivrisinek sesi gibi geliyor sesi inanamıyorum. sadece dikkatimi birazcık çeken şarkı 11 numara "better days" oldu. onda da ufacık güzel davul atakları vardı ve liam'ın sesindeki bildik çatallanmayı 2-3 kere veriyor o yüzden. başka bir şey yok. dinlemeyin vakit kaybı.

Hiç yorum yok: