Cumartesi, Ağustos 05, 2006

south park 10 sezonun tamamı

böyle bişey daha önce görmemiştik. ilk seyrettiğim bölümünde stan'in balığı cinayetler işliyordu. ondan sonra da bi daha hiç kaçırmadım. uzun uzun yazmak istiyorum ama şu anda yapabileceğimi sanmıyorum. sadece anlık bir işe yarama durumuyla south park'ı geçiştireyim. 10 sezonun tüm bölümlerini izleyebileceğiniz bir link vericem şimdilik sadece.
south park-10 sezon

cnbce.com'da komik bir test vardı. onu da copy/paste edeyim ki belki biraz eğlendirir. canınızı sıkmak istemem.

HANGİ SOUTH PARK KARAKTERİSİNİZ?

Hiç tanımadığımız zengin bir çocuğu çok fena dövülmüş, ama hiçbir şeyi çalınmamış bir şekilde kaldırımda yatarken görürseniz ne yaparsınız?
a. Bu bir tuzak olabilir ve ben tehlikelerden korkarım. Hiç durmadan yürümeye devam ederim.
b. Sahip olduğu her şeyini alırım. Bağırıp yardım isteyecek olursa da tekmeyi basarım.
c. Korkudan titrer ve olabildiğince hızlı şekilde oradan kaçarım.
d. Her şeyin yoluna gireceğini söyler ve ‘tensel temasla’ ona destek olurum.
e. Ona sakin olmasını söyler ve hemen yardım bulmaya çalışırım.
f. Acısını dindirmek için ona şarkılar söylerim.
g. Ayağa kalkmasına yardım edip onu evime götürür ve yaralarını sararım.
h. Onu arabama atar ve hastaneye götürürüm.
i. Yanında durup, acınası halini meraklı gözlerle izledikten sonra arkamı dönüp giderim.


SONUÇLAR:

a. Butters, b. Eric Cartman, c. Tweek, d. Big Gay Al, e. Stan Marsh, f. Mr. Hankey the Christmas Poo, g. Kyle Broflovski, h. Chef, i. Kenny McCormick

Hiç yorum yok: