Cumartesi, Ocak 19, 2008

Coldplay - Prospekt Mayıs'ta


İlk albümleri harikaydı. 2. albümleri vasat 3. albümleri kötüydü. Coldplay Mayıs'ta yayınlayacağı 4. albümün adını Prospekt koydu ve yanına bu sefer prodüktör olarak ağır bir yandaş aldı. Yeni albümlerinin en büyük kozu hiç kuşkusuz Brian Eno olacak. Henüz kesinleşmemiş bir şarkı listesi de var elimizde.




Famous Old Painters
Glass Of Water
Lost!
Cemeteries of London
Violet Hill
Poppy Fields
42
Yes!
Leftrightleftright
Rainy Day
Prospeckt's March
Albümü merak ediyorum doğrusu. En çok merak ettiğim şarkıyı da hemen açıklayayım. Hiç kuşkusuz 42. İkinci bir Paranoid Android vakası için hazırım.

Açıklama: Otostopçunun Galaksi Rehberi'ne göre hayatın anlamı 42'dir. Ayrıntılar için Otostopçunun Galaksi Rehberi başvurun.

Not: Herkes Hitchhikers Guide to the Galaxy'e gönderme mi yapıyor yoksa ben mi kafayı feci halde bozdum anlayamıyorum. Önce Sakin-Hayat, şimdi Coldplay-42. Doğru çağrışımlar mı yapıyorum yoksa üşüttüm mü?

Hiç yorum yok: