Çarşamba, Nisan 02, 2008

Reklam müzikleri

Bikaç gündür kulağıma takılıyordu Arçelik reklamı televizyonda. Sonra Fayrouz reklamını duydum. Şöyle çok sevdiklerimi sayıvereyim dedim öylesine. Sıkıntıdan...

Arçelik reklamında çelikin aptal sesinin arkasında Lost Highway soundtrackinden
David Bowie - I'm Deranged

Fayrouz malt içeceğinin reklamında Cortney Tidwell - Eyes Are At The Billions

Baya eskiden opel reklamlarında çalardı. Zaten herkes biliyor.
The Verve - Bitter Sweet Symphony

2003 civarlarında Philips reklamlarında kullanılıyordu. Gomez - Getting Better. Beatles coverıymış.

Bişey daha vardı. Şimdi hatırlayamadım.

3 yorum:

radyokafa dedi ki...

tom waits ve the dandy warhols da kullanılmıştı. tom waits'in jockey full of bourban'ı mutfakla alakalı bişeyde kullaılmıştı, katı yağ sıvı yağ gibi bişeydi sanırım.
dandy warhols'un da ya bohemian like you ya da get off kullanılmıştı. ne reklamıydı hiç hatırlamıyorum ama.

queen de kullanılıyor demeye gerek yok sanırım :)

serdarcharliebrown dedi ki...

amaan hergün tonlarca şey kullanılıyor. bu mesajın amacı o değildi. boşver.

radyokafa dedi ki...

oldu boşverdim :)