Perşembe, Haziran 05, 2008

Coldplay - Viva la Vida or Death and All His Freinds (Full Album)

Herkesin merakla beklediğini biliyorum. Bulmuşken bekletmeyelim kimseyi de. iTunes kayıtları. Ben 1 kere dinledim. İlk izlenimim hoş olduğu yönünde ama "Parachutes"e pek yaklaşamayacak herhalde yine de. "Yes" dikkatimi çekti yaylılar sağolsun. "42"den umduğumu bulamadım ilk seferinde. "Chinese Sleep Chant" albümün geri kalanından vokal açısından biraz farklı ama "idare eder" kategorisinde. İsim şarkılarından biri "Viva la Vida"yı hiç sevmedim, diğeri "Death And All His Friends" ise yer yer hoş. "Violet Hill"deki gitar sertleşmesi albümün geri kalanında yok. 1 kere sonrasında söylenebilecek sanırım başka bişey de yok. Buyurun o zaman hadi bakalım.

Coldplay - Viva la Vida or Death and All His Freinds (Full Album)

Hiç yorum yok: