Perşembe, Temmuz 20, 2006

radiohead-bulletproof...wish i wish (tahlil)


canın sıkılır ve thom yorke sesine ihtiyacın olur. kimisi sigara içer, kimisi çekirdek yer, kimisi içer. canın sıkılır, hep sıkkındır ve thom yorke söylemeye başlar. bu uğultuları siz de duyuyor musunuz? sanki midemden geliyor gibi. acıkmadım hayır. daha içeride.neyse konuya dönelim.
limb by limb, tooth by tooth (etimi parça parça ve dişlerimi tane tane) tearing up inside of me (parçalıyor içimi) every day, every hour i wish that i was bullet proof (her gün her saat, keşke kurşun geçirmez olsaydım) offf mide değil orası kafamın içi. hayır bu sefer orası olmasın. nolcak ki söylemese. sakin ol sakin ol. keşke...pffff...
wax me, mould me (mumla beni yoğur beni) heat the pins and stab them in (iğneleri ısıt ve sapla onları içeri) you have turned me into this (beni buna dönüştürdün sen) just wish that it was bullet proof, was bullet proof (tek istediğim kurşun geçirmez olmak) tamam sakin biraz daha sakin. yani illa ki söyleyince mi olması gerekiyo. sorun yok onlar sadece uğultu. takma. keşke.... hayır hayır gerek yok. herşey iyi. onlar sadece uğultu. kafam mı? bu sefer izin veremem. üzgünüm kafam. bu seferki kurşunu sen atamayacaksın.
so pay the money and take a shot (hadi öyleyse öde ve bir vuruş yap) lead-fill the hole in me (kurşunla doldur içimdeki deliği) i could burst a million bubbles (patlayabilirim milyon kabarcık çıkararak) all surrogate and bullet proof and bullet proof (hepsi de vekilim olan ve kurşun geçirmeyen) uğultu uğultu uğultu. bunlar içeriden geliyor. benim içim, benim uğultum. evet evet bu midem olmalı. herşey iyi. kafam mı? hani o herşeyi bozan? hayır hayır bu seferki midem ve ben sadece açım.
uğultuymuş peah. sustu. hmm 3dakika 28 saniye sürdü. şarkıdanmış

Hiç yorum yok: