Pazartesi, Şubat 12, 2007

Oyun: Hakkımda Bilmediğiniz 5 Şey


bloggerlar çok mu sıkıldılar acaba? oyun oynamaya başlamışlar. yiit'de benim farkıma varmış (ne gerek varsa) ve pası bana atmış sağolsun. konu, hakkımda bilmediğiniz 5 şey ve ben buraya ne yazarsam yazayım bilmediğiniz bir şey olacağı için son derece kolay bir oyun olacak. fakat bir sorun var ki o da şu; benim hakkımda neden 5 şey bilmek isteyesiniz ki? napalım oyunu kuralına göre oynayayım ben de ses çıkartmadan. canınızı sıkmak istemem.

hakkımda bilmediğiniz 1. şey: orta okul son sınıfa kadar müzik dinlemenin gereksiz bir şey olduğunu düşünüyordum. ne dinlediysem ondan sonra başladım. hayatımın hiç bir dönemine türkçe popun girmemiş olmasından son derece memnunum.

hakkımda bilmediğiniz 2. şey: zayıfım. yemek yemeyi sevmiyorum. ama tatlılar için aynı şeyi söylemem. inci pastanesinin profiterolü bugüne kadar yediğim en güzel şey ve sık sık gidip yiyorum. sadece tatlı yiyerek yaşayabilsem keşke. aslında bu konuyu biraz daha düşünsem iyi olur sanırım. yaşamak falan. pfff neyse.

hakkımda bilmediğiniz 3. şey: kara harp okulunun intibak dönemimde kamptan kaçıp galatasaray-real madrid süper kupa finalini seyredecek kadar fanatik galatasaraylıyım. ama hiç çaktırmam.

hakkımda bilmediğiniz 4. şey: oyun oynamayı çok seviyorum. ama böyle kendinden bahsettiğin oyunları değil. her gün en az 2 saat bilgisayar oyunu oynuyorum. vazgeçmeye hiç niyetim de yok. şu anda pro evolution soccer 6'nın tüm kupalarını almaya çalışmakla meşgulüm. eskiden iyi bir counter strike oyuncusuydum. reflekslerim baya iyidir. ama biraz formdan düşmüşüm oynamaya oynamaya.

hakkımda bilmediğiniz 5. şey: yazmayı sevmiyorum, okumayı sevmiyorum, konuşmayı sevmiyorum, dinlemekten de sıkılıyorum. kolasız yapamam, suyu çok severim, sırt çantamsız dışarı çıktığımda kendimi güvende hissetmem. sanırım bu kadar yeter. hakkımda çok şey öğrendiniz sanırım sizi öldürmek zorunda kalıcam.


şimdi sıra aynı sıkıntıyı başkalarına çektirmeye geldi. canınızı sıkmak istemem bilirsiniz, yazmak zorunda hissetmeyin kendinizi. zaten bir çoğunuzun bunu okuyacağınızdan da şüpheliyim ama yine de topu atıcam.


  • blog yazmayı bıraktı sanırım. belki tekrar başlatabiliriz. ilk pasım bucu'ya olsun.

  • burak'ın bu işten pek hoşlanacağını sanmıyorum ama ben yine de yapıcam. haavi anlat bakalım.

  • eceeeee eeeeeeeeceeeeeeee hadi bakalım sen de.

  • hala orada mısın ünal ?

  • ayça hanım da bu sıkıntıyı çeksin.

  • ceren hanım paniğe kapılmayın. tanımıyorum ama okuyorum. bakalım görecek misiniz.

  • tolga bey rica etsem kuşağınıza bir de oyun katar mısınız?

  • gökşen hadi.

  • bir pas da lavender'e yollayalım.

  • ve son olarak; yiit 5 şey daha istiyoruz.

Hiç yorum yok: