Pazartesi, Eylül 24, 2007

David Brown (21 Eylül Cuma Tenedos)

Ankara gezisi yaptım bu haftasonu. Ne şans ki Brazzaville solisti David Brown da rastgeldi. Brazzaville dinlemiyorum, konserde pek eğlendiğimi söyleyemem o yüzden. İlginç durumlar vardı ama. Mesela David Brown'un grubu basta Fungu solisti Zeynep, back vokalde Badroom Drunk'tan İpek ve TNK davulcusu Onur'dan oluşuyordu, ayrıca tonmaisterlığı da Zeynep yaptı, David Brown kağıttan abuk subuk Türkçe cümleler okumaya çalıştı (aynı kağıdı 2gün sonraki İstanbul konserinde de okumuş), Tenedos'un cep telefonlarından bile etkilenen ses sistemi ağzımı açık bıraktı, ayrıca ramazan ayı nedeniyle mekanda alkollü içki satılmıyordu. Neyse sonuçta pek eğlenmedim ama belki de yol yorgunluğundandır bilmiyorum. Ama iyiki gitmişim.

Konserden bağımsız olarak bu yazıya sıkıştırmak istediğim bir cümle var, gülmekten öldüm çünkü. Kimse bişey anlamayacak belki ama ben ileride bigün okuduğumda hatırlamak istiyorum; Oğlum baştan söylesene şunu, al.

Hiç yorum yok: