Salı, Kasım 06, 2007

Bant - Kasım - Richard Hawley


Bant dergisinin bu ayki sayısına bir tane yazı verdim. Konum Richard Hawley'di. Ay sonuna doğru yazıyı buraya da koyarım. Sadece bikaç şey söyleyeyim istedim yazıyı dergide okuduktan sonra.
İlk başta gerçek ismimle yayınlanması mutlu etti ki tabii ki öyle de olması gerekiyordu. Hep serdarcharliebrown denmesi sinir ediyor beni çünkü. Googlea serdarcharliebrown yazınca bir ton şey çıkıyor ama ismimi yazınca sadece okulla ilgili şeyler çıkıyor. Sinir bozucu. Yazıyla ilgili aslında diyebilirim ki; Özür dilerim. Sanki koca Bant dergisini ve Richard Hawley'i kendi kişisel zevklerim için kullandım gibi hissediyorum çünkü. Yazı rezalet değil tabii ki. Öyle olsa yayınlamazlar zaten. Hatta beğenenler olmuş. Tepkiler gelmeye başladı.
Konu olarak Richard Hawley'i seçmemdeki tek sebep son zamanlarda çok fazla The Longpigs dinliyor olmam ve insanların onlardan bihaber olmasına sinir olmamdı. Bir şekilde biyerlerde "The Longpigs" diye bağırmam gerekiyor gibi hissettim ve sanırım iyi biyer de buldum bunun için. Crispin Hunt'ın vokalini anlatmam gerekiyordu insanlara ve yaptım da. Bu kadarla da kalmadım ama. Utanıyorum. Karakteristik bir serdarcharliebrown yazısının ilk kuralı; yazının bir yerinde mutlaka Bernard Butler ismi geçsin. Yine yaptım. Sanırım yine yapıcam. Öyle işte.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Okudum yazdıyı, gayet iyi bir başlangıç olmuş. Daha detaylı incelemelere kadar gider umarım :) ayrıca bernard butler görmesem yazıda şaşardım, bir yerlerde adı geçmesi imzan gibi olmuş :)

serdarcharliebrown dedi ki...

teşekkür ederim burak:) aralıkta bişey yazmıyorum ama ocakta da olacak muhtemelen. keşke artık bernard butler albüm falan çıkarsa da biryerlere isim sıkıştırmak yerine direkt bernard butler yazısı yazabilsem(yazıcam zaten hehe)

Vaykorus dedi ki...

Harikasın Serdar'cım.. Çok sevinç içerisindeyim bu duruma. Bekliyoruz merakla eylemlerinin devamını : )