Perşembe, Kasım 22, 2007

Our Dark Horse

Spiritualized'a bakınırken bişey dikkatimi çekti. Myspacelerinde arkadaş listelerinde ilk sırada bu gruba rastladım. İlgimi çekti. Mesela last.fmde pek tanınmıyorlar. Hani pek tanınmayan şeyleri nasıl olsa kimse bilmiyor diye yüceltip bilmişlik taslama hali var ya, işte tam onun için uygun bir grup aslında. Nasıl gözden kaçırılmış da kimse görmemiş anlamadım. Bu konu kötü yerlere gider, ben gereğinden fazla patlarım, konu grup tanıtımından çıkar insanlara çemkirmeye dönüşür, susayım en iyisi. Sevecek insanlar vardır. Experimental tam olarak. Amerikalı arkadaşlar. Renkleri hoşuma gitti. Ama oturup da dinleyemem. Sıkılıyorum bir süre sonra experimentaldan. Tanıtım falan yok. Yeter bu kadar. Araştırasım yok. Spiritualized'ın hatırına işte. Buyurun bakın dilerseniz. Sinirlendim.

our dark horse myspace

our dark horse - new demo

our dark horse - so thank you for that

Hiç yorum yok: