Pazar, Nisan 27, 2008

Dolaşmak

25 Nisan Cuma. Can sıkıntısıyla yol boyu kağıda düşülen notlardan derleme.

Sabah evden çıkmadan önce bütün gün huysuz olmaya kendi kendime söz verdim. Kaşlarımı çattım, suratımı buruşturup çıktım dışarı. Kırtasiyede gayet ılımlıydım. Kırtasiyede ne kadar huysuz olabilirsin ki. Soğukmuş hava. Kafama kapşonumu da geçireyim, saçlarımı düzeltmeyi unuttum çıkarken. Açım.
Bu otobüse binmeyeyim. Bidahakinde de oturacak yer vardır...Oh varmış.
Kargo - Yanımda sen olmayınca. Bütün gün çekmece çekmece dolaşıcam. 15dk varmış vapura. Bir sososli yiyeyim. Hmmm...
Akbil butonunu ıskaladım. Gece hiç uyumadım ki, gözüm doğru düzgün görmüyor. Kapşonumu takayım. Gözlerimin morluğu görünmesin. Biri şu Klaxons'u susturabilir mi? Kalem bile elimde durmuyor.
Çok halsizim uykum var. Married with kids.
İnsanların suratına böyle şiş gözlerle dik dik bakmaya devam edersem bugün dayak yerim. Uykusuz okuyayım.
Sakızım kalmamış. Şu büfeden alayım...Pfff kim gidecek oraya kadar boşver.
Vapur iskeleye çarpınca herkesin sallanması ne komik. Sakız alayım.
Chewy meyve bahçesi. Çirkinmiş.
Soru: Bozuk para çıkmayınca tam parayı utana sıkıla vermek mi daha iğrenç yoksa para üstü olarak bir tomar bozukluk almak mı?
Kızın şeffaf çantası var. İçinde ne var ne yok görünüyor. İğrenç.
Supergrass süper bir grup.
4 kişi karşılıklı oturuyorlar. Tramvayda. 2si kız 2si erkek. Kızların ikisi de kitap okuyor, erkeklerin ikisi de kızları seyrediyor. Bu anları yakalamaya bayılıyorum. Yer de Gülhane Parkı önü. Acaba ceviz ağacı olmanın mantığı da böyle anları yakalamak mı? Kızlardan birisi o şeffaf çantalı kız.... Boys&Girls başladı. Beyazıt durağındaki kız ayağını Boys&Girls ritminde sallıyor.
The Longpigs - Lost Myself. Bu anda tramvayda oturacak yer buldum. "I have lost myself I cannot sleep". Geç kaldım belediyeye.
Su içince ağızdaki sakızın sertleşmesi iğrenç.
Bodysnatchers'ın 3.dksından sonraki gitar yükselişi muhteşem. Öğle tatili. Geç kaldım.
Yine o üst geçit.
Bigün inat eden bir japon olursa tüm hayatımın kamera kayıtlarına ulaşabilir. Her adımda kamerasına çeken bir japon görüyorum. Küçükçekmece Belediyesi'nde çekim yapmak için benim gittiğim günü mü beklediniz? Japonya'nın en ünlü adamı olmama çok az kaldı. Sadece farketmeleri gerek.
Belediyede sandalyede uyuyakalmak.
Esniyorum, esneyince gözlerim yaşarıyor, gözlerim yaşarınca burnum akıyor. Sonuç: Uykum varsa burnum akar.
Memuru beklerken kafayı duvara dayayıp uyuyakalmak.
Tespit: "Uykusuzlukta herşey değerini kaybeder"; Birine çarparsın, dönüp özür dilemek gereksiz gelir, ufak bir çarpma, ne olur ki. Dik yürümek neden ki, nasıl olsa çevredeki kimse beni görmüyor şu anda. vs.
Bu kuleyi klibe sokmak nasıl bir mantık? Altı üstü Büyükçekmece işte.

Aklımdan bunlar geçerken sırasıyla bunlar çalıyordu;
Four Tet - Joy
Spiritualized - Ladies and Gentlemen We Are Floating in Space
Kargo - Yanımda Sen Olmayınca
Radiohead - Airbag
Rufus Wainwright - Cigarettes and Chocolate Milk
Klaxons - Golden Skans
Strangelove - Married with Kids
The Verve - Star Sail
Supergrass - Diamond Hoo Ha Man
Strangelove - Living With the Human Machines
The Tears - Refugees
Blur - Girls & Boys
The Longpigs - Lost Myself
Blur - She's So High
Ed Harcourt - The Stom Is Coming
Morrissey - I Will see You In Far Off Places
The Longpigs - Frank Sonata
McAlmont & Butler - The Theme From McAlmont & Butler
Radiohead - Down Is The New Up
Graham Coxon - I Can't Look At Your Skin
Radiohead - Bodysnatchers
Ian Brown - Time Is My Everything
Travis - The Fear
The Tears - Autograph
Booth And The Bad Angel - Dance of the Bad Angels
The Longpigs - Blue Skies
Jarvis Cocker - Don't Let Him Waste Your Time
James - How Was It For You
James - Waterfall
Elbow - Grounds For Divorce
The The - Dogs Of Lust
The Strokes - Heart In A Cage
Thom Yorke - The Clock
The Charlatans - A Day For Letting Go
Jens Lekman - The Opposite of Hallelujah
The Verve - On Your Own
Arid - Words
The Notwist - Gravity
The Long Blondes - Round The Hairpin
Cajun Dance Party - Buttercups
Gorillaz - Tomorrow Comes Today
Travis - Happy to Hang Around
Mew - Snow Brigade

Hiç yorum yok: