Pazar, Haziran 29, 2008

OHA LAN ROLL'A ÇIKMIŞIZ!!!


Artık beni mazur görün böyle oha'lı mohalı konuşuyorum ama hakkaten OHA yani başka bişey diyemiyorum, şaşkınlıktan ve sevinçten -pardon ama, götüm tavana vurdu başka bişey diyemem. Peyote'de gecenin 3ünde djlik yapıyordum ki ablam oradan bir Roll dergisi haziran sayısı bulmuş. Bana gösterdi. Haziran sayısını almamıştım açık seçik söyleyeyim. Benim düzenlediğim Jeff Buckley Anma Gecesi'ne gelip insanlarla röportaj yapmışlar. İnsan dediğime bakmayın, insan dediğim de en az on senelik arkadaşım meşhur blogcu 8/1 hayatbayat Tacım Açık. Şoklardan şok beğenip suratımda gerzek bir gülümsemeyle sunarım size. Bula bula Tacım'ı mı buldunuz ey Roll!!! Şaşkınlığı da geçti artık durumum ilahi bir takım güçlerle, zaten tam yerinde olmayan kafamı bozmaya başlayacağım bu gidişle. Canınızı sıkmak istemem ama OHA!!!.

SON OLARAK; Ey ROLL, Jeff Buckley intihar etmedi, sadece boğularak öldü. Bu kadar.