Pazar, Ağustos 24, 2008

Massive Attack 13 Temmuz 2008 @ Parkorman

Muhteşem bir gece. Hakkında bişeyler söylemek için geç kaldım ama olsun. Affettiricem:)
Konser öncesi 3D ile kulis önünde konuşabildik. Önce oradan başlayayım. Hiçbir zorluk olmadan yanına gittik ve konuştuk. Heyecandan bişey diyemedim tabi. Neyse. Beklediğimden daha ilgili ve mütevazıydı. Şaştım. Ayrıca konser sırasında dans etti, sey,rc,yle konuştu. Biraz değişmiş sanki.Çok fazla yeni şarkı çaldılar. Çok sayıda beklediğim şarkıyı çalmadılar. Çift davul çok dikkat çekiciydi. Sahnede 3D ve Daddy G'nin oturdukları set falan vardı. Işık şovu gerçekten etkiliyiciydi. Herkese vermişler veriştirmişler daha sonradan okuduğumuz kadarıyla. Konser anında arkadaki yazıları takip edebilmek mümkün değildi.Horace Andy yine onlarla beraber gelmiş. Horace amcayı görmek çok güzel. Adını hatırlayamadığım beyaz giysili abladan hoşlanmadım sadece. Malesef sesini duyamadık. Ses demişken ses problemi vardı gerçekten parkormanda. 2 defa şarkının ortasında ses gitti ki 3D konser sonunda eminim birilerini bu yüzden fena şekilde haşlamıştır.
Eleştiri; sahne çok karanlıktı. Kimsenin yüzünü göremedik.


Muhteşemdi. Sanırım izlediğim en iyi konserdi. Pek iyi anlatamadım ama nasıl anlatabilirim ki?

Hiç yorum yok: