Cumartesi, Ağustos 05, 2006

she wants revenge


yeni joy division'lığı new yorklu interpol'e kaptıran ingiltere cevap vermek için uğraşlar içinde. editors, the deperture gibi gruplar bunun için uğraşadursunlar amerikalılar iddiayı güçlendirmeye devam ediyor. she wants revenge de bunlardan biri.

justin warfield (vokal ve gitar) ve adam bravin (bas ve klavye)'den olusan grubun ( thomas frogatt (gitar, klavye) ve scott ellis(davul) isimli iki de yardımcıları var ama isimleri anılmıyor) albümü 2006 mayısında çıkan kendi isimlerini taşıyan "she wants revenge".

şayet joy division seviyorsanız mutlaka dinleyip bir tadına bakmalısınız. ama benim gibi diğer taraftaysanız onları fazla interpol olmakla itham edip uzak durmayı seçeceğinizi düşünüyorum. zira adı geçen grupların vokallerini sevdiğimi söyleyemem. son olarak diyebilirim ki tear you apart, out of control, these things, i don't wanna fall in love dinlenebilir şarkılar ama bu grubun 3. veya 4. albümlerinin de olabileceğini hiç sanmıyorum. bir süre sonra los angeles barlarında djliğe devam edeceklerdir. sevmedim ben belli değil mi? hele ki blackbud'ı yeni bulmuşken ve boy kill boy da varken.

Hiç yorum yok: