Cuma, Ağustos 11, 2006

uyusun da büyüsün ninni


uyumanız için hangi ninniyi söylüyordu anneniz? fış fış kayıkçı mı, dandini dandini dastana mı? ben "uyusun da büyüsün ninni" çocuğuyum. annem söylerken suratım küçük emrah vaziyeti alırmış. uyumazmışım sonra da.

bakın adamlar neler yapmışlar bugünün çocukları için; björk, coldplay, led zeppelin, metallica, nirvana, the cure, no doubt, pink floyd, queens of the stone age, radiohead, smashing pumpkins, the beach boys, the eagles, the pixies ve tool'un kimi şarkılarını alıp ziller, çıngıraklar, orglar vb. enstrumanlarla çalarak ninniye çevirmişler. neler neler var, smells like teen spirit, wish you were here, where is my mind... hmmm böyle bitmez, bu grupların aklınıza gelen en tanınmış şarkılarının hepsi.

bi de şimdi düşünün yarının çocuklarını. "ninni diye paranoid android dinliyordum ben arkadaşlar"... aman tanrım. gelecekten korkuyorum.

şarkıların 30ar saniyelik tanıtımlarını dinlemek ve daha fazla bilgi almak için buraya bakabilirsiniz.

Hiç yorum yok: