Perşembe, Mart 15, 2007

Zaman sıkıntısı, yorgunluk, kargaşa, tadelle

Pffff yoruluyorum! Okul, iş cidden yoruluyorum. Incubus konserini anlatıp videoları sunucam. Stuart Staples konserini yazmadığımı hatırladım, geç de kalmış olsam ondan bahsetmek gerek zira hiçbir yerde görmedim. Gevende'nin İzmir konseriyle ilgili söyleyeceklerim var, Malt'ın Yüxexes gezisini yazmalıyım sanırım. The Horrors bir yazıyı hakediyor. Beirut'la ilgili birşeyler söylemem gerek. İç hesaplaşmalarımda Wolfmother, Placebo ve Radiohead düşünüyorum. James yazısı aylardır bekliyor ağlamak istiyorum. Mor Ve Ötesi'nin ilk albümünü buldum ve bunu yayınlamanın iyi bir fikir olduğunu düşünüyorum çünkü hiçbir yerde yok. Bir takım haberlerle ilgili birşeyler yazmak istiyorum, mesela Rage Against The Machine'in tekrar birleşmesiyle ilgili. The Modern Way için iyi bir yazı var aklımda ama mp3 bulma problemi yüzünden erteliyorum. İşte Genç sitesi için 3 grupla röportaj ayarladım(sürpriiiizzz heheh) mart ayı sonuna kadar onları yapıp yollamam gerek. Çok sağlam 2 türk amatör grup dinledim, onlarla ilgili birşeyler yapmak istiyorum. Sık kullanılanlara eklemeler yapmam gerek. Tavsiye şarkıları güncellemem gerek. Yapılacak iş, yazılacak şey çok ama ben sadece dinlenmeye çalışabiliyorum geceleri. Bir de çikolata yiyorum. Biraz zaman, biraz gayret. Paniğe kapılma Serdar.

Hiç yorum yok: