Pazar, Temmuz 15, 2007

Radar Live 2007 (bölüm 2)

1 Temmuz Pazar Muhteşem manzaralı ve bahçeli(!) çadırımda sabah keyfiyle başladı. Güzeldi.

Pop Corn (W)
Dinlemeyi düşünmüyordum ama rastgeldi. Piyasada iş yaparlar ama bana göre değil.

Clique (M)
Daha önce pek hoşlanmamıştım müziklerinden. Onlar sahnedeyken birazcık durdum dinledim ama bir şarkıyı bile bitiremedim. Özür dilerim.

Sakin (W) Festivalin en güzel anlarından biri Sakin konseriydi. Canımız ciğerimiz Sakin'imiz bar konserlerinden biraz daha farklıydı sahnede. Hiç bu kadar şık görmemiştim onları. Albüm için imaj çalışmaları başlamış muhtemelen. Daha önce sahne performanslarının biraz eksik kaldığını düşünüyordum ama festivalde herşeyin artık tam olduğunu gösterdiler. Eylül ayında albümleri çıkacak. En çok beklediğim albüm şu anda.

Piano Magic (W)Daha iyi bekliyordum açıkçası. Sıkıldım biraz. Şarkılarını da pek bilmem. Ondandır belki de.


Gevende (M)Gevende çaldığı sürece mükemmel bir grup. Ama Gevende sahnede sadece yarım saat kaldı. Hevesim kursağımda kaldı. Sadece oradalardı o kadar. Ama hiç farketmez. Oradalardı. O bile yetti aslında. Sahne duruşları bile Türkiye'nin en iyi 3-4 grubundan biri oldu olduklarını bilir gibi. Biz biliyoruz yada, öyle diyeyim.

Peter Bjorn And John (M)Dinlemiyordum ve yine dinleyemedim. Merakla bekledim ama bitiremeden sahneden uzaklaştım. Biricik halkım nelerini seviyor bu kadar anlayamadım da.

Plan B (W)İğrenç. Yeniden yorumladıkları bir song2 coverı çaldılar ki kusasım geldi. Seviyorum diyeni görürsem döverim sanırım.

The Rakes (W)Güzeldi, eğlenceliydi, bu kadarını ummuyordum. Pek çok türdeşleri indie grubu sahneye sadece bağırmak ve koşturmak için çıkıyor. The Rakes çalmak için çıkmış, belliydi. Güzeldi. Hakan Tamar'la beraber seyretmek de ayrı bir zevkti eklemeden geçmeyeyim. Pogocu çocuklarımız ortalığı toza boğmasalar daha güzel olacaktı ama aralarında birsürü tanıdık olunca kızamıyor da insan. Eğlensin çocuklar.

Juliette And The Licks (W)


İşte muhteşem olan buydu. Juliette Lewis festivalin en iyi sahne performansını çıkardı. Bir saniye durmadı. İyi bir oyuncu olduğunu ispat etti aslında. Rockstar'cılık oynadı sahnede ve çok çok iyi oynadı. Sondaki davul şovları da hoştu. Dinlemek için iyi bir grup değil Juliette And The Licks ama izlemek için muhteşem. Kaçıranlara yazık.

CocoRosie (M)


Julietteciğimi zorlukla bırakıp miller sahnesine koştuk ama sahnede bir telaş bir koşuşturmayla karşılaştık. Yarım saat geç çıktılar sahneye. Konser performanslarından da hiç memnun kalmadım. Hatta sıkılıp bir ara Kelis'i bile görmek için ayrıldım konserden. Ama geri döndüm. Hiç zevkli değildi ve hatta kötüydü bile konser. Sadece hoş olan tarafı Bianca'nın 32 numaralı Utah Jazz formasıydı, Karl Malone.

Cansei de Ser Sexy (M) Dinlemiyorum. Sıkıldım da. "Çok eğlenceliler, şöyleler, böyleler, oynayalım, dansedelim" zannediyorduk ama hayır değilmiş. İnsanlar eğlendiler evet. Ama müzik namına birşey yoktu kimse kusura bakmasın. Solist hanımın (adını bilmiyorum pardon) Spongebob makyajı dikkat çekti. Bir de seyirciler arasında Peter Bjorn And John üyeleri dans ediyorlarmış, sahneden onlara seslendi hanımefendi. Seyircinin arasına inmeye niyetlendi ama korkup kaçtı sanırım. Aman fıs. 6-12 yaş arası çocuklara tavsiye edebileceğim bir grup sadece.
Bunlar dışında Selin Damar kızımıza acıdım, Kelis dinleyenlerle dalga geçtim, CocoRosie'nin gecikmesi nedeniyle de Groove Armada'yı görememenin üzüntüsünü çektim. Uyudum sonra da.

2 yorum:

Sarp* dedi ki...

rakes'deki pogocu çocuklar olarak swgiyle kınıyoruz seni (:

plan b ve peter björn and john konusunda sonuna kadar katılıyorum.

pop corn'da shitdisco coverladı hörmetlerimizi sunduk kendilerine.

serdarcharliebrown dedi ki...

hehe kınamayın beni ya ben seviyorum sizi:) korkmasam ben de katılıcam hatta;)