Çarşamba, Aralık 26, 2007

DDR & Grangulez 22 Aralık @ Peyote

Hem ziyaret hem ticaret mantığıyla cumartesi gecesi hem konser izledim hem djlik yaptım. Bayram tatili için Peyote'nin iyi bir konser amacı vardı ve dağılan Grangulez'ı pek sevilen DDR'la birlikte sahneye çıkardılar.

DDR (Doğu Almanya)

Övgüler çok fazla, yergiler de acımasız. DDR'la ilgili konuşmaya başlayanlar ya muhteşem diyor yada çok kötü diyor. Daha önce de dinledim. Radar-Live'da hiç hoşlanmamıştım. Bu sefer de aynı şey oldu. Yaratıcılıktan uzak bir deneysel müzik. Ruhsuz. Sıkıcı. İçip de bütün gece aynı rın-rın-rın temposuyla sallanmak için ideal sadece. Bunun can sıkıcı olduğunu düşünmüyorsanız tam size göre. Müzik yapıyorlar ama şarkı değil. Joy Division, Wedding Present, My Bloody Valentine, Jesus and Mary Chain... pfff. (zevk meselesi)
DDR myspace


GRANGULEZ

Dağıldıkları söyleniyordu. Biraz oturup konuşulunca sahneye çıkmaya karar vermişler. Deerhoof'un ön grubu olarak çıktıkları konserin sonuna yetişebilmiştim daha önce. Dinlemeyi çok istiyordum ama aksilikler bunu pek de mümkün kılmadı. Önce bilgisayarlarında sorun oldu, sonra baslarında problem çıktı. Ara verilip sorunlar çözülmeye çalışıldı ama başarısız olundu. Kısa bir konser oldu bu yüzden. Dinamik tarzları gerçekten çok iyi. Özellikle gitar tonları çok hoşuma gitti. Sorunlu sahneye rağmen iyi olduklarını gösterdiler. Sıkıcı değiller. Tam bir performans izleyemeden konuşmak zor aslında. Bir daha görebilecek miyiz bekleyelim bakalım.

Hiç yorum yok: