Cumartesi, Nisan 18, 2009

Kutu

Bir tanecik Utku'muzun Kutu'su.
Şimdi, arkadaşlarım hakkında bişeyler yazmakta zorlanmam gayet doğal. Ama beni anladıklarını biliyorum.
Bir zamanlar Clique vardı ve bahsetmiştim. Utku'nun yeni hadisesi, Kutu. Davulda Mavera'dan Arcan Akduman eşilik etti bu konserde, gelecekte ne olur bilemeyiz.
Neyse efendim, Utku kemanı, gitarı,laptopu ve Arcan'ıyla Clique soundundan biraz farklı yerlere kaymış bu sefer. Dans etmek yerine daha konuya hakim, "şarkı yapmak" niyetinde göründüler bana (Utku bunu okuyunca beni dövebilir belki). Ama hiç bir zaman söylemekten çekinmeyeceğim bişey var ki sahnede o laptopu görmek yerine klavye çalan birini görmeyi de tercih ederim. Hmm diyorsanız ki, "aman onlar çalsın, ben zaten arkadaşlarla muhabbete gidicem", lütfen uzak durun. Bazen gözleri kapatıp laptopu görmeden müzik dinlemek de güzel oluyor çünkü. Zira sahnedeki insanların Elliot Smith - Waltz 1 sonrası çalan David Bowie - I'm a Deranged'a bir çeşit tepki verecek mentalitede olduklarını bilmek bile bazı şeyleri kolaylaştırabiliyor.

Kutu Myspace

Hiç yorum yok: