Perşembe, Ağustos 24, 2006

oturdum, avundum, planımı yaptım.


şurda kalmış 9 gün. grupların sahne saatleri belli olmuş meğer. ben farkında değildim. programımı yapasım geldi ben de yaptım.
2 eylül cumartesi: 1 eylül cuma gecesi popcorn'u saymazsak (zira yetişebileceğimi sanmıyorum)festival burn sahnesinde 12:00 de Aydilge kızımızla başlıyor. tabi ilk heyecanla onu seyredeceğime eminim. aslında yeni türk gruplar/şarkıcılarla aramın pek iyi olmamasından dolayı aydilge'yi hiç dinlemedim. merak ediyordum iyi olacak.
saat 13.45'te dandadadan var. ki festivalde en severek dinleyeceğim gruplardan biri olacağına eminim. geçen seneki (her ne kadar kendileri memnun olmadıklarını söyleseler de) muhteşem tamburada performansından sonra kadrodaki bikaç değişiklikle dandadadan adını alan grubu siz de sakın kaçırmayın. hemen arkalarından da ilginç bir isveçli grup var. 15.45'de pet shop boys tribute grubu "west end girls" bize pet shop boys şarkıları sunacaklar. dandadadan ve west end girls'ü aynı anda ana sahnedeki hayko cepkin ve yüksek sadakat'e tercih edicem yani.
şayet west end girls'den yeteri kadar hoşlanmazsam 16.40'daki mercury rev'in performans başlangıcını kaçırmayacağıma eminim. bu yaklaşık 15 yıllık amerikalı grubu pek sevdiğimi söyleyemem. 1998 çıkışlı "deserter's songs" son albümleri "the secret migration"ı dinledim ve ikisinden de çok sıkıldım. bu bayık grubun bizi baya sıkacağını düşünüyorum.
ama bu inişin bir de çıkışı var. 18.00'da
gogol bordello 'yu kaçıran pişman olur. ben de kaçırmam.
aslında bundan sonra burn sahnesine gitmek gibi bir planım yok. ama 19.20'deki şebnem ferah konseri sırasında yemek yemeyi planlıyorum. sonlarına doğru da önlere doğru hareketlenebilirsem kendimi şanslı sayıcam. aslında çok fazla sevmediğim kasabian ve nispeten biraz daha çok sevdiğim muse'u dikkatli izlemeyi planlıyorum. muse'ta hiç ummadığım kadar eğleneceğimi de düşünüyorum ayrıca.
3 eylül pazar: sabah yine burn sahnesinde 12.00de başlıyor. dorian'ı biraz da mecburiyetten olmak üzere izlemeyi düşünüyorum ama yemekle de zaman geçirebilirim sanırım bu sürede. ama saat 14.00' da asla ama asla kaçırmayacağım ve en önü hedef seçtiğim direc-t var. bilge ve arkadaşlarının kendi şarkıları ve coverlarıyla en eğlenceli gruplardan olacakları kesin. umarım "blister in the sun" da çalarlar. vega ve ogün sanlısoy'la da hiç işim olmaz.
fakat bundan sonra 18.00 duman 'a kadar programım boş görünüyor. her ne kadar alman grubu olsa da solisti irlandalı Reamonn Garvey ile azıcık, birazcık ada müziği esintileri sağlayacak reamonn dinlemeyi düşünebileceğim bir grup. bu sürede arkadaşlarla biraz zaman öldürücem gibi görünüyor.
duman'la beraber ana sahneye yine odaklanıcam. zira 19.20'deki
the sisters of mercy en merak ettiğim performanslardan.
hemen arkasından da 21.05te ümit vaadeden gençler kategorisinden editors'ü kaçırmaya niyetim yok. aslında tek albümleri "the back room"u sevdiğimi söyleyemem. koca bir albümden "hmm bu şarkı diğerlerinden iyiymiş" diyebileceğim hiçbir şarkıya rastlamadım çünkü. merakla çalmalarını bekleyeceğim hiçbir şarkıları yok. zaten joy division ekolünden geliyorlar ve bu ekolün gruplarını de pek sevemedim. konser performanslarının da pek iyi olmadığı yorumlarını okumuştum. pek ümitli değilim bu ümit vaadeden gruptan açıkçası. sadece kendimi kandırmak için ümit vaadeden falan diyorum o kadar.
ve son olarak 22.50 placebo. benim için ilk değil placebo konseri. 2000de de seyretmiştim. daha o yıllarda bile placebo'nun artık eskisi gibi olmadığını düşünüyordum. şimdi ise bunu daha fazla düşünüyorum. geçen 6 senede neler daha kaybetmişler merak etsem de ilk iki albümleri hatırına yine de merak ediyorum onları. acaba brian yine "aaa brian molko erkek gibi" cümlesini kurdurabilecek mi bakalım bana.
inşallah programımda terslik olmaz. herşey yolunda gider.


daha önce yazdığım avunma yazısını da okumak isterseniz buyurun.

Hiç yorum yok: